«Նոր ուսուցողական միջավայր» ցուցադրության նախագիծ
Կրթահամալիրը,
իրականացնելով ուսուցման հետազոտական, նախագծային
մեթոդը, որդեգրել է բարեփոխման, վերակառուցման, կատարելագործման ուղղին:
2013թ սեպտեմբերի
մեկից կենսաբանության դասաժամերին
նախատեսված էր իրականացնել բազմաթիվ
նախագծեր, որոնց կատարմանը խոչընդոտում էին առկա պայմանները
- Լաբորատորիայի թույլ լուսավորությունը – պահանջկոտ բույսերի բազմացման պրոցեսը շատ դանդաղ էր ընթանում
- Փոքր տարածքը
- Նորաբնակ կենդանիների համար հարմարավետ անկյան բացակայությունը
Այդ խոչընդոտը արագ կերպով ստացավ
իր լուծումը`ևս մեկ պատ քանդվեց:Արդյունքում ընդարձակվեց բուսաբանության սրահի լաբորատոր
հատվածը:
Ի՞նչ նոր հնարավորություններ
է բացում մեր առջև նորաստեղծ, ընդարձակ, լուսավոր
ուսումանական միջավայրը, փորձենք ներկայացնել .
- Առանց դժվարության տեղավորվում է ամբողջ դասարանը, աշխատում` բաժանվելով խմբերի, որը շատ կարևոր և անհրաժեշտ պայման է նախագծի խմբային աշխատանքի համար
- Առանձնացվել է հարմարավետ անկյուն մեր կենդանիների համա
- Հնարավոր է կատարել տարբեր փորձր , որոնք պահանջում են համապատասխան լուսավորություն և ջերմություն
ա/ հավելյալ արմատների առաջացումը
բ/տերևների
կողմից ջրի գոլորշիացում
գ/բազմացումը
պալարներով
դ/բազմացումը
տերևների կտրոններով`բեգոնիա, մանուշակ, կալանխոե:
No comments:
Post a Comment